הערות : יתוקשר ללקוח לאחר שיוך למרכז שירות נבחר על ידו במעמד ביצוע הזמנת הרכב
שירות הפרמיום של Lynk & Co מוענק ללקוחות שרכשו מכונית מדגם Lynk & Co 01 חדשה באמצעות "מאיר חברה למכוניות ומשאיות בע"מ".
תכולת חבילת שירות הפרמיום של לינק אנד קו מוענקת ללקוחות חדשים אשר רכשו רכב מדגם 01 Lynk & Co ממאיר למשך 24 חודשים מיום מסירת הרכב ללקוח וגם ללקוחות שביצעו טיפול שגרה לרכב מדגם Lynk & Co 01 באחד ממרכזי השירות של מאיר מורשי Lynk & Co למשך 12 חודשים מיום ביצוע הטיפול :
הערות : יתוקשר ללקוח לאחר שיוך למרכז שירות נבחר על ידו במעמד ביצוע הזמנת הרכב
הערות : למעט מקרים של הורדת תוכנה הנדרשת בעקבות תקלה שאיננה במסגרת אחריות יצרן או החלפת חלק מכאני שלא במסגרת אחריות היצרן
הערות : במקרים מסוימים תינתן כחלופה שובר שטיפה למימוש על ידי הלקוח באמצעות ספק חיצוני
הערות : בהתאם להנחיות היצרן ובמסגרת אחריות היצרן
הערות :
• חלק מהשירותים הנם בתשלום
• לאחר שעות פעילות מוקד מאיר, המענה יינתן על ידי מוקד חיצוני.
• שירות החילוץ והגרירה יינתן באמצעות הפעלת ספק שירותי הדרך כמופיע בפוליסת הביטוח שברשות הלקוח.
הערות : השירות יינתן באמצעות ספק חיצוני ויופעל על ידי מוקד שירות הלקוחות
הערות : בנוסף לתכולת חבילת שירות הפרימיום של לינק אנד קו , חבילת “שירות הפרימיום המורחב של לינק אנד קו” מופיעים בנספח ייעודי לשירות זה
הערות : השירות יינתן ללקוחות הזכאים לשירות לתקופה של 24 חודשים מיום מסירת הרכב כחדש
הערות : השירות יינתן ללקוחות הזכאים לשירות לתקופה של 24 חודשים מיום מסירת הרכב כחדש ולחלק מהדגמים בלבד – ראה פירוט בתקנון זה
• שירות באמצעות נציג אישי שיוגדר על ידי מרכז השירות ויתוקשר ללקוחות שבחרו לטפל במרכז השירות. נציג אישי זמין בשעות הפעילות של המרכז. פניות מעבר לשעות פעילות מרכז השירות יהיו באמצעות פנייה למוקד מאיר באמצעות התקשרות לכוכבית 5789.
• עדכון תוכנה – עדכון למערכת הכללית של מערכת הרכב לתוכנה העדכנית וכפי שמוגדרת על ידי היצרן ובכפוף לחיבור הרכב למערכות היצרן.
• ניקיון ושטיפה של הרכב – השירות יינתן ללא עלות בעת כניסת הרכב לטיפול במרכזי שירות שברשותם מתקן ייעודי לשטיפת רכבים. מרכז שירות שאין ברשותו מתקן שטיפה יבצע את השירות באמצעות קבלן חיצוני או ימסור שובר שטיפה למימוש על ידי הלקוח.
• Health Check – חיבור הרכב למערכות היצרן לטובת איתור תקלות.
• מוקד 24/7 – מתן מענה טלפוני 24/7 באמצעות התקשרות לכוכבית 5789. מעבר לשעות פעילות מוקד מאיר או בהתאם לשיקול דעת מאיר, השירות יינתן באמצעות מוקד חיצוני. חלק משירותי הסיוע והחילוץ הנם בכפוף לתשלום כפי שייקבע על ידי מאיר.
• שירותי דרך (חילוץ וגרירה) –השירות יתופעל על ידי פנייה למוקד מאיר באמצעות כוכבית 5789 , יובהר בזאת שהפעלת שירותי החילוץ והגרירה יופעלו באמצעות ספק שירותי הדרך המופיע בפוליסת הביטוח של הלקוח. במידה ואין ברשות הלקוח שירותי דרך בפוליסת הביטוח, שירותי הדרך ינתנו על ידי מאיר ללא עלות ובתנאי שהרכב יגרר לאחד ממרכזי השירות המורשים של Lynk & Co (הפעלת השירות תהיה באמצעות ספק חיצוני כפי שייבחר על ידי מאיר).
• שירותי השאלת גלגל חליפי לדגמים המגיעים עם ערכת תיקון תקר – לדגמים הנמסרים ללא גלגל חליפי בלבד. השירות יינתן כמחווה שירותית ובמסגרת השאלת צמיג חליפי זמני בעת קרע בצמיג בלבד וזאת לאחר שהלקוח עשה שימוש עצמאי בערכת הניפוח שברשותו.באחריות הלקוח להחזיר את הצמיג המושאל עד 72 שעות מקבלת הצמיג המושאל לאחד ממרכזי השירות של לינק אנד קו ובפכוף למסירת כרטיס אשראי לפקדון בלבד במעמד הפעלת השירות. ראה נוהל בנושא “שירות השאלת צמיג חליפי”. השירות יינתן באמצעות ספק חיצוני ויופעל על ידי מוקד שירות הלקוחות באמצעות פנייה לכוכבית 5789.
• שירות השאלת צמיג חלופי יינתן רק במקרים בהם הרכב נסע על כבישים ודרכים סלולות.
• שירותי שינוע – איסוף והחזרה של הרכב למרכז שירות מורשה Lynk & Co. יובהר כי השירות יינתן ללא עלות נוספת מצד הלקוח עד שנתיים מיום מסירת הרכב כחדש ויינתן ללקוחות יד ראשונה בלבד. השירות לא יינתן למוניות ולרכבי ליסינג תפעולי והשכרה. יובהר כי השירות יינתן בכפוף לכך שאיסוף הרכב למרכז השירות והחזרתו מבית הלקוח/משרד אינו עולה על רדיוס של 25 ק”מ ממרכז השירות שבחר הלקוח. שירות זה יינתן בתיאום של 3 ימי עסקים מראש.
• רכב חליפי – רכב חלופי מצי ייעודי לשירות הפרמיום המורחב של לינק אנד קו או רכב שכור יוענק בעת צורך בתיקון תקלה (לא כולל נזקי תאונות או גורמים חיצוניים) ובהתאם לצורך ודרישת לקוח בתקופת הזכאות כמפורט להלן ובמקרים שהרכב יידרש לשהייה מעבר ל – 1 יממה . אין התחייבות מצד מרכז השירות להעניק רכב זהה לרכב הלקוח ובמקרים מסוימים יוענק רכב באמצעות חברת השכרה (רכב מקטגוריה H כי שמוגדר אצל ספק הרכב השכור – “קשר רנט קאר”). יובהר כי השירות יינתן ללא עלות נוספת מצד הלקוח לתקופה של עד 2 שנים מיום מסירת הרכב כחדש ויינתן ללקוחות יד ראשונה בלבד. השירות לא יינתן למוניות ולרכבי ליסינג תפעולי, השכרה והסעת נוסעים בשכר. בעת שימוש בשירות, הלקוח יישא בהוצאות נוספות הכרוכות בו כגון: דלק, אגרות כבישים, קנסות, דו”חות חניה, השתתפות עצמית במקרה של תאונה וכיו”ב. באחריות הלקוח להשיב את הרכב החליפי במצב תקין ובמצב כפי שנמסר לידו, בהתאם למתועד בטופס מסירת הרכב. עם קבלת הודעת מרכז השירות על סיום הטיפול ברכב הלקוח, יחזיר הלקוח את הרכב החלופי מיד ובסמוך וללא דיחוי.
• חבילת שירות הפרימיום של לינק תוענק ללקוחות יד ראשונה למשך 24 חודשים ממועד מסירת הרכב על ידי מאיר ללקוח וגם ללקוחות שביצעו טיפול שגרה לרכב Lynk & Co באחד ממרכזי השירות מורשי מאיר ללינק אנד קו למשך 12 חודשים מיום ביצוע הטיפול.
• חבילת שירות הפרימיום המורחבת של לינק תוענק למשך 24 חודשים ממועד מסירת הרכב על ידי מאיר ללקוח או למשך תקופת מסלול הליסינג הפרטי.
• מאיר רשאית לשנות את ההסדרים לעיל מעת לעת ולפי שיקול דעתה.
• רשימת מרכז השירות מורשי יבואן לטיפול ברכביLynk & Co עשויה להשתנות מעת לעת. רשימת מרכזי השירות כפי שמופיעה באתר האינטרנט:
Lynk & Co
בחרו דגם לתיאום אונליין