lynk & co לינק אנד קו 01 blue rear

שירות הפרימיום של Lynk & Co

יכולנו לכתוב כאן לא מעט על השירות שלנו, אבל הדרך הטובה ביותר היא פשוט לחוות אותו. ממש כאן למטה יש את כל מה שצריך לדעת. ותתקשרו מדי פעם, כן?

לתקנון השירות

המומחים הטובים ביותר, השירות הטוב ביותר.

סידרנו לך עוד קצת שקט: ביצוע טיפול תקופתי באחד ממרכזי השירות של Lynk & Co מעניק לך זכאות לחבילת שירות הפרימיום המורחב של Lynk & Co למשך שנה שלמה.

Lynk & Co 01 interior driver area

אחראי/ת שירות אישי

נכון שסיפרנו קודם על אנשי השירות שבחרנו בפינצטה? אז הם תמיד זמינים לכל שאלה, לתיאום תורים, הסברים והצעות מחיר.

Lynk & Co 01 charging port

תמיד להישאר מעודכנים

בכל ביקור באחד ממרכזי השירות שלנו, נדאג שהרכב יתעדכן לגרסת היצרן האחרונה כדי לאפשר לך ליהנות מכל הדברים הקטנים והמפתיעים ברכב שלך.

Lynk & Co 01 model driver HUD display

להיות בידיים הטובות ביותר

כדי לוודא שה-Lynk & Co שלך בידיים הטובות ביותר, דאגנו להכשרות מקיפות לצוות המומחים שלנו מטעם היצרן. כן כן, סידרנו להם טיול לחו"ל במתנה.

רמת איבזור בטיחותי דרג זיהום לפרטים :Lynk & Co
lynk & co לינק אנד קו 01 אחורה

שירות פרימיום מורחב של
Lynk & Co

לקוחות Lynk & Co שרכשו רכב חדש מקבוצת "מאיר", יהיו זכאים בנוסף עד 24 חודשים מיום המסירה לשירות פרימיום Lynk & Co מורחב הכולל:

רכב חליפי בתקלה

הענקת רכב חליפי במקרה של תקלה המחייבת השארת הרכב ליותר מיממה במרכז שירות מורשה Lynk & Co.

שינוע עד אליך!

זכאות לשינוע ללא עלות בתקופת האחריות, ברדיוס של עד 25 ק”מ ממרכז השירות.

* שירותי שינוע יוענקו ברדיוס של 25 ק"מ ממרכז השירות, אין התחייבות באשר לסוג הרכב החליפי שיוענק ובחלק מהמקרים יינתן באמצעות חברת השכרה, תנאי השירות בכפוף לתקנון עשויים להשתנות מעת עת.

טופס נסיעת מבחן

Swedish Premium with a Twist

רוצים לחוות את פרימיום החדש? לדור חדש כבר עכשיו,
לתאום דיגיטלי לחץ כאן

משאירים פרטים ואנחנו כבר נתקשר. מבטיחים.

אני מסכים לקבל מ"מאיר" חברה למכוניות ומשאיות בע"מ ו/או מי מטעמה הצעות שיווקיות ביחס למוצרי החברה וזאת בכל אמצעי, לרבות באמצעות SMS, אימייל או שיחה לטלפון שלי

פרטים אישיים שתמסור ישמשו את "מאיר" חברה למכוניות ומשאיות בע"מ וכן חברות בקבוצת מאיר אשר להן מטרות דומות, עבור כל עניין הקשור והנלווה לרכישת מוצריה ושירותיה, לרבות לצורך ניהול וייעול השירות, לצרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיקה, עיבוד המידע ודיוור ישיר לצורך מטרות אלו מובהר כי אין חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו תלויה ברצונך