ה-SUV של המאה ה-21


שנת 2022 תיזכר כזו שבמהלכה הושלמה המהפכה החשמלית, עם כניסה של דגמים ויצרנים חדשים לישראל, ביניהם גם SUV חדש ומסקרן שקיבל את השם המעניין לינק אנד קו 01. ה-01 שנולד בשוודיה, הוא שיתוף פעולה בין שתי ענקיות מובילות בשוק הרכב העולמי, Geely ו-Volvo, אבל עם טוויסט.

להיות ראשון זה מחייב

מה זה בדיוק הטוויסט? לא פחות מ-200 מעצבים קיבלו משימה ליצור את ה-SUV כפי שהוא צריך להיות בעשור השלישי של המאה ה-21, כשהם משאירים מאחור את כל הקונבנציות, האילוצים וכל מה שעשוי להפריע בדרך. בקיצור, SUV חדש מהניילון. לצורך כך הם השתמשו בפלטפורמה המתקדמת ביותר של הקונצרן, CMA, כזאת המשמשת גם את דגמי Volvo, התקינו סוללה בקיבולת גדולה כדי לאפשר טווח חשמלי גדול והחביאו בפנים כל מיני פיצ׳רים קטנים שעושים את ההבדל.

באנו ליהנות

וככה נולד לינק אנד קו 01, הדגם הראשון של המותג, שנכנס לקטגורייה החמה והצומחת ביותר בתחום הרכב, תוך שהוא משלב בין עיצוב עדכני וכובש, טכנולוגיה סופר מתקדמת ואת כל הבטיחות מבית Volvo, שעליה אין צורך להרחיב, אבל שווה להזכיר שהוא זכה לחמישה כוכבי בטיחות במבחנים המחמירים של ארגון ה-Euro Ncap.

לינק אנד קו 01 מדבר קודם כל אל בלוטות הטעם, אלו שעושות כיף בעיניים. העיצוב הייחודי שלו, עם האלמנטים המודגשים והמראה החטוב, לא משאירים אף אחד אדיש: מדובר בחתיך רציני, מאלו שסיימו אימון ועדיין מסתובבים עם בגדי הספורט כדי להשוויץ במה שיש.

חתיך חתיך, אבל גם שומר על הסביבה

חלל הפנים של הלינק אנד קו 01 עוצב ותוכנן עם אותה אובססיה לפרטים הכי קטנים, תוך שימוש בחומרים איכותיים, אבל גם פורצי דרך וידידותיים לסביבה, כמו מושבי ה-Econyl, שנוצרו מתהליך מתקדם של מיחזור רשתות דייגים. אם כבר לשמור על הסביבה, אז עד הסוף. סטנדרט האבזור שלו מציבה רף גבוה במיוחד עבור המתחרים, כשבין השאר מקבלים כסטנדרט Apple CarPlay ו-Android Auto אלחוטיים, לוח מחוונים דיגיטלי, צג מולטימדיה עם מעבד עוצמתי, מערכת שמע של Infinity מבית Harman, מושבים מחוממים, והרשימה עוד ארוכה…

לחסוך בדלק מבלי לחסוך בביצועים

מערכת ההנעה החכמה של לינק אנד קו 01 משלבת בין מנוע בנזין שפותח על ידי Volvo, לבין מנוע חשמלי, כשההספק הכולל עומד על 261 כ״ס,  המזניקים אותו מ-0 ל-100 בתוך 8 שניות בלבד. בזכות סוללה גדולה בקיבולת 17.6 קוט״ש, הניתנת להטענה בתוך כשלוש שעות בלבד משקע ביתי, ניתן לנסוע על חשמל בלבד למרחק של עד 75 ק״מ לפי תקן WLTP, מה שיהפוך את תדירות הביקור בתחנות הדלק לאירוע די נדיר.

לינק אנד קו 01 הוא חבילה מושלמת לאלו המחפשים להשתדרג ב-SUV פלאג-אין עדכני, מעוצב ופרקטי, המשלב בין טכנולוגיות מתקדמות שהופכות את הנהיגה לקלה ופשוטה יותר ומנוע עוצמתי וחסכוני במיוחד המאפשר טווח חשמלי גדול. לצד כל זה, יש את השקט והביטחון של קבוצת מאיר, מיבואניות הרכב המובילות בישראל.

 

לשירות פרימיום מורחב של Lynk & Co לחצו