יש משהו קסום בלהיות ראשון

תכירו את 01. הוא נולד מתוך הבנה שכשרוצים לעשות משהו מושלם, צריך להתחיל מדף לבן חלק. אוקי, כמעט מושלם. יש מצב שהתאהבנו מהר מדי, אבל זה קורה לכולם. פשוט תסתכלו עליו רגע. הוא מאלה שעוצרים אותם ושואלים ״אפשר תמונה?״. החלק הטוב באמת מגיע כשנכנסים פנימה ומגלים שכל הטוב הזה ממשיך גם בפנים.

  • רמת גימור אחת שיש בה הכל. כן, לא צריך לבחור.
  • יחידת הינע בהספק כולל של 261 כ״ס
  • עד 75 ק״מ על חשמל בלבד (WLTP)*

 


טרייד-אין במחיר מחירון למחירון
רמת איבזור בטיחותי4 דרג זיהום1 לפרטים :Lynk & Co

Swedish Premium
with a Twist

בינינו, ידענו שנגרום לך להתאהב. כדי לחוות את הדור החדש של הפרימיום פשוט לוחצים על הכפתור כאן למטה לתאום פגישת ייעוץ באופן עצמאי

או משאירים פרטים ואנחנו כבר נתקשר. מבטיחים.

בינינו, ידענו שנגרום לך להתאהב. כדי לחוות את הדור החדש של הפרימיום פשוט לוחצים על הכפתור כאן למטה לתאום פגישת ייעוץ באופן עצמאי

הבהרה: המפרטים, המאפיינים, האפשרויות והמחירים המוצגים באתר זה הינם להמחשה בלבד ואינם בהכרח משקפים את המפרטים, המאפיינים, האפשרויות והמחירים המוצעים עלי ידי "מאיר" חברה למכוניות ומשאיות בע"מ ("מאיר"). מאיר תהיה מחויבת אך ורק להזמנת רכב שתיערך בינה לבין הלקוח ולתנאים הקבועים בה. הצבעים, העיצובים והתמונות המוצגים באתר זה עלולים לייצג באופן לא מדויק את הרכב ועל כן מוצע לבקר באחת מסוכנויות המכירה המורשות של מאיר על מנת להתרשם מהרכב. דרגת זיהום האוויר, נתוני צריכת החשמל ורמת האבזור הבטיחותי המוצגים בעמוד זה ("נתוני הצריכה והבטיחות") מייצגים את מאפייני הרכבים המוצגים בעמוד זה בלבד ואינם בהכרח מייצגים את מאפייני הרכבים המיובאים בפועל על ידי מאיר לישראל. ככל שקיים פער בין נתוני הצריכה והבטיחות המוצגים בעמוד זה לבין נתונים אחרים המוצגים על ידי מאיר, יגברו הנתונים האחרים. מובהר כי אופציות, תוספות ואביזרים נוספים הקיימים באתר זה ואשר נבחרו על ידך עשויים להשפיע על נתוני הצריכה והבטיחות ויתכן שאלה לא נלקחו בחשבון לצורך החישובים המוצגים באתר.

הוא לא סתם חתיך. הוא החבילה המושלמת.

עוצב ותוכנן בשבדיה

לא צריך להרחיב יותר מידי על האובססיה של השבדים לפרטים הקטנים ביותר שעושים את ההבדל נכון?
ה-01 פותח בשבדיה ע״י 200 מעצבים ותוכנן לעמוד בסטנדרטים האירופאים המחמירים.

תגידו שלום לכבלים

ותכירו פינוק אמיתי: שיקוף מלא של Android Auto ו-Apple CarPlay בצורה אלחוטית לחלוטין. תבלו.

בא להרים

מכירים את זה שצריך לבחור ולהוסיף כסף על פינוקים, טכנולוגיה ואבזור? אז תשכחו מזה. ב-Lynk & Co 01 יש רמת גימור אחת שהכנסנו בה את הכל. ממש את הכל. אפילו יש מצב שאולי קצת הגזמנו.

‏75 ק"מ

על חשמל בלבד

8 שנ'

מ-0 ל-100 קמ״ש

1 ל' ל-100 ק״מ

צריכת דלק משולבת (WLTP)

261 כ"ס

הספק מירבי משולב

נתוני צריכת החשמל וטווח הנסיעה החשמלית המתפרסמים ע"פ הדין לפי בדיקות המעבדה. צריכת החשמל וטווח הנסיעה החשמלית בפועל מושפעים, בין היתר, מתנאי הדרך, מזג האוויר, תחזוקת הרכב, הרגלי הטעינה וממאפייני הנהיגה. קיבולת הסוללה וביצועיה ברכב חשמלי מצטמצמים לאורך הזמן ובהתאם לשימוש.
נתוני צריכת הדלק מתפרסמים ע"פ הדין לפי בדיקות המעבדה. צריכת הדלק בפועל מושפעת גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הרכב וממאפייני הנהיגה.

אין כמו ההתרגשות הזאת לקראת משהו חדש

אז אחרי שחסכנו לך את כל הקטע של לבחור ופשוט הכנסנו הכל פנימה, הנה הצצה לחלק מהדברים הקטנים האלה שעושים את ההבדל.

לוח מחוונים דיגיטלי מותאם אישית

זוכרים את השעונים עם המחוגים של פעם? אז זה היה פעם.
ב-Lynk & Co 01 יש מסך דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ׳ שאפשר להתאים אישית לפי ההעדפות שלך.

כשזה מרגיש נכון

נכון שדיברנו על להיות ראשון? אז Lynk & Co 01 הוא הרכב הראשון בעולם עם מושבים העשויים מ-Econyl, חומר שנוצר מחוטי דיג ופלסטיק ממוחזרים. קל מאוד למצוא את תנוחת הנהיגה האופטימלית בזכות כיוונון חשמלי וזיכרונות לשני נהגים. או נהגות.

ברוכים הבאים להצגה

מכירים את אלו שבאים לתת הופעה? אז זה רק מתבקש שיהיו לו גם 10 רמקולים של Infinity מבית Harman, שיהפכו את הפלייליסט לקונצרט שבו יש לך מושבים ממש בשורה הראשונה. אה, ויש גם משטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד, ואפילו Android Auto ו-Apple CarPlay אלחוטיים.
כן כן, אפשר להיפרד מהכבל. ואם קשה לך להתנתק, אז יש גם שקעי USB.

אהבה ממבט ראשון. ושני.

כדי ליצור נוכחות שלא משאירה אף אחד אדיש, מקצה לקצה, צריך לפעמים ללכת עד הקצה. היינו יכולים לכתוב כאן על השבכה, על העיצוב הלא שגרתי של יחידות התאורה ועוד ועוד, אבל בסוף החלטנו פשוט לשים תמונה. הנה.

הצד היפה שלו

המראה האתלטי של ה-Lynk & Co 01 בולט גם מהצד, עם חישוקי 20 אינץ׳ ונגיעות בצבע כחול בדיוק כמו הפס בחלק העליון של הגג שנותן לו מראה קופה ועדכני.
מגנט לייקים אומרים לכם.

מרים עד הגג

גם כשמסתכלים למעלה על הגג הפנורמי העצום, לא באמת מגיעים לקצה של הסטנדרט ב-Lynk & Co 01, כי ממש מעליו יש פסי הטענה שכן, גם אותם המעצבים שלנו דייקו באובססיביות לשלמות, עם צבע מתכתי שמשלים לו מראה של SUV עדכני. פשוט להביא אותו לאמא הביתה.

והנה עוד תמונות שלו מכל הכיוונים. תתפנקו.

בחרו את רמת הגימור

עיצוב זה קודם כל תשוקה

טכנולוגיות בטיחות שהופכות את החיים לנוחים יותר

לראות את כל התמונה

מערך החיישנים החכם ב-Lynk & Co 01 מנטר בזמן אמת את הסביבה ומתריע במקרה שרכב נמצא בשטח המת. איזה כיף זה כשיש מישהו ששומר עליך.

תאורה חכמה יותר

תאורת LED שמתאימה את העוצמה אוטומטית כדי להאיר בצורה אופטימלית מבלי לסנוור את הרכבים המגיעים ממול. לא גאוני?

סידרנו לך עזרה קטנה

בקרת השיוט האדפטיבית מאפשרת לך לקבוע את המהירות והמרחק מהרכב שמלפנים ופשוט הופכת את כל הנהיגה לקלה ופשוטה יותר. מסוג הדברים הטובים האלה שמתרגלים אליהם ממש מהר.

באנו ליהנות

שני מנועים, כיף כפול

״עם כוח גדול באה אחריות גדולה״, לא ככה? אז נכון, יש לו 261 כ״ס לרגעים הללו שצריכים יותר כוח או סתם כשרוצים ליהנות קצת, אבל גם מנוע חשמלי שנותן עבודה, אבל בשקט.

בלימה רגנרטיבית

להשתמש באנרגיה הנוצרת בזמן הבלימה, להטעין איתה את הסוללה, ועל הדרך להפחית משמעותית את העומס והבלאי על הבלמים? צ׳ק!

הוא לא רק נח, הוא ממלא מצברים

ממש ליד דלת הנהג יש פתח טעינה שממוקם באלגנטיות ומאפשר להטעין את ה-Lynk & Co 01 באותה קלות שמטעינים את הסלולארי. טעינה מלאה תארך בין 2.5 ל-4.5 שעות, בהתאם לעמדת הטעינה ובכפוף לתשתית החשמל של המטען. זמן אופטימלי לעקוץ שינה טובה.

חניה? קלללל

אחרי שלימדנו אותו לעשות ולעזור בכל כך הרבה דברים, זה מתבקש שהוא גם ידע לחנות לבד. על החלק של למצוא חניה לבד, אנחנו עדיין עובדים…

כבר סיפרנו כמה שהוא חסכוני?

עם טווח ריאלי ופרקטי של 75 ק״מ* על חשמל בלבד, תחנת דלק זה מקום שתבקרו בו לעיתים רחוקות. ממש רחוקות.

מצב לכל מצב

ממש ליד ידית ההילוכים ב-Lynk & Co 01, יש כפתור קטן עם בורר מצבי הנהיגה שאפשר להתאים לפי מצב הרוח: Pure לנהיגה רגועה ושקטה על חשמל בלבד, Hybrid לצריכת דלק נמוכה ו-Power כש… מתחשק להעיר את 261 הסוסים ולמרוח את החיוך השובב הזה על הפנים.

מפרט טכני

בחרו את רמת הגימור

הורדת המפרט

מחירון

מחיר הרכב (כולל מע"מ) אגרת רישוי לשנה הראשונה מחיר הרכב כולל אגרת רישוי לשנה הראשונה
242,900 ₪ 3,693 ₪ 246,593 ₪
הורדת המפרט

מחירון 2

מחיר הרכב (כולל מע"מ) אגרת רישוי לשנה הראשונה מחיר הרכב כולל אגרת רישוי לשנה הראשונה
242,900 ₪ 3,693 ₪ 246,593 ₪

אפשרויות מימון

כחלק מסך השירותים Lynk & Co מציעה ללקוחותיה, ניתן לקבל אפשרויות מימון אטרקטיביות. כך Lynk & Co החדשה שלך
קרובה יותר ממה שחשבת. אתה מוזמן להשתמש במחשבון המימון שלנו ולגלות מה אפשרויות המימון העומדות ברשותך.

רמת גימור
שם דגם
{{models[0].name}}
מחיר מחירון (כולל מע"מ)
{{ numberWithCommas(price) }}
מקדמה בש"ח {{advancePayment}} תקופה בחודשים
(עד {{maxmonth}} חודשים)
{{period}} חודשים
מקדמה
(באחוזים)
{{advancePaymenTpercentage}}%
תשלום סוף תקופה
(באחוזים)
{{lastPaymentPercentage}}%
תשלום בסוף תקופה {{lastPayment}} ₪. תשלום חודשי ל-{{period}} חודשים {{monthlyPrice}} ₪.

החישובים הינם סימולציה בלבד ואינם מחייבים את הגורם המממן או את “מאיר” חברה למכוניות ומשאיות בע"מ ("מאיר") להעמדת ההלוואה או לתנאים שבה היא תועמד, לרבות סכום המקדמה וגובה הריבית, אשר לצרכי הסימולציה בלבד מחושבת כריבית שנתית בשיעור של פריים + 0.8. תנאי ההלוואה המחייבים יפורטו בהסכם הלוואה שייחתם (ככל שייחתם) בין הלקוח לבין הגורם המממן. “מאיר” לא תהיה צד להסכם ההלוואה ולכן לא תישא בכל אחריות שהיא כלפי הלקוח בקשר עם הסכם ההלוואה. הסכומים המפורטים אינם כוללים אגרת רישוי שאינה חלק מעסקת המימון והם אינם כוללים אבזור ותוספות. התשלומים החודשיים כוללים עמלת הקמה בגובה 1% מסכום ההלוואה + 1,220 ש"ח. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

טרייד-אין במחיר מחירון

לינק אנד קו 01-רכב הפרימיום שעוצב והונדס בשוודיה עם יחידת
הנעה פלאג-אין הייבריד מתקדמת עם 261 כ״ס ורמת גימור אחת שיש
בה הכל. ממש הכל.

עכשיו בטרייד-אין במחיר מחירון
* בכפוף לתקנון המבצע

פינקנו גם בשירות

אחרי שדאגנו לכל הפינוקים במכונית, החלטנו לפנק גם בשירות, עם צוות שמורכב מאלופות ואלופים שבחרנו בפינצטה, שידאג לכל הצרכים של ה-Lynk & Co שלך.

Lynk & Co

Private Lease
שירותים כלולים

זה צריך להיות קל להחזיק רכב. עם חברות מחודש לחודש, אנחנו נטפל בביטוח, תחזוקה ודברים
אחרים כדי לשמור על הרכב שלך במצב מצוין.

קרא עוד למטה על השירותים הכלולים בליסינג פרטי תפעולי.

- כל רכב מחודש לחודש מבוטח לכיסוי הרכב עצמו ואחריות צד ג'.
- ניתן לנהוג ברכב על ידי בעל החוזה ובני אותו משק בית העומדים בדרישות לחברות מחודש לחודש. קרא עוד על מי יכול לנהוג במכונית כאן.
- מי טיפול בנזק לרכב המנוי שלך הם עד €500/5000SEK לכל תאונה בודדת. אם עלות התיקון נמוכה יותר, אתה משלם את הסכום הנמוך הזה במקום זאת. קרא עוד כאן.
תקבל עדכונים שוטפים באוויר כדי לתת לך את האפליקציות והקישוריות העדכניים והטובים ביותר.
התחל את העדכונים שלך מתי שהכי נוח לך. בנוסף, המכונית שלך תעבור בדיקות תקינות דרך הענן כל שבוע
שני כדי שנוכל לתכנן באופן יזום תחזוקה. הכל מהכל? פחות זמן בסדנה ויותר זמן בדרכים.
לא משנה כמה זמן אתה חבר, תמיד יהיה לך 01 טרי. לכן נחליף את המכונית שלך ב-01 טרי יותר לאחר זמן מה.
ניצור איתך קשר כשיגיע הזמן להחלפת רכב.
אם משהו משתבש בכביש, אנחנו נהיה כאן כדי לעזור ולקחת את המכונית לבית המלאכה הקרוב.

Swedish Premium
with a Twist

בינינו, ידענו שנגרום לך להתאהב. כדי לחוות את הדור החדש של הפרימיום פשוט לוחצים על הכפתור כאן למטה לתאום פגישת ייעוץ באופן עצמאי

או משאירים פרטים ואנחנו כבר נתקשר. מבטיחים.

בינינו, ידענו שנגרום לך להתאהב. כדי לחוות את הדור החדש של הפרימיום פשוט לוחצים על הכפתור כאן למטה לתאום פגישת ייעוץ באופן עצמאי

הבהרה: המפרטים, המאפיינים, האפשרויות והמחירים המוצגים באתר זה הינם להמחשה בלבד ואינם בהכרח משקפים את המפרטים, המאפיינים, האפשרויות והמחירים המוצעים עלי ידי "מאיר" חברה למכוניות ומשאיות בע"מ ("מאיר"). מאיר תהיה מחויבת אך ורק להזמנת רכב שתיערך בינה לבין הלקוח ולתנאים הקבועים בה. הצבעים, העיצובים והתמונות המוצגים באתר זה עלולים לייצג באופן לא מדויק את הרכב ועל כן מוצע לבקר באחת מסוכנויות המכירה המורשות של מאיר על מנת להתרשם מהרכב. דרגת זיהום האוויר, נתוני צריכת החשמל ורמת האבזור הבטיחותי המוצגים בעמוד זה ("נתוני הצריכה והבטיחות") מייצגים את מאפייני הרכבים המוצגים בעמוד זה בלבד ואינם בהכרח מייצגים את מאפייני הרכבים המיובאים בפועל על ידי מאיר לישראל. ככל שקיים פער בין נתוני הצריכה והבטיחות המוצגים בעמוד זה לבין נתונים אחרים המוצגים על ידי מאיר, יגברו הנתונים האחרים. מובהר כי אופציות, תוספות ואביזרים נוספים הקיימים באתר זה ואשר נבחרו על ידך עשויים להשפיע על נתוני הצריכה והבטיחות ויתכן שאלה לא נלקחו בחשבון לצורך החישובים המוצגים באתר.