לאחר עדכון התוכנה ה-CarPlay לא מתחבר למכשיר ה-iPhone שלי. מה ניתן לעשות?
יש לוודא כי חיבור ה Wi-Fi ו ה Bluetooth פתוחים הן במכשיר הטלפון והן במערכת המולטימדיה ברכב.
במידה והחיבורים תקינים , יש לנסות להסיר את חיבור את הטלפון ממערכת המולטימדיה ,להסיר את חיבור מערכת המולטימדיה ממכשיר הטלפון ולבצע הסרת הרכב מתפריט ה CARPLAY בנייד ( בזהה להתחברות הראשונה). בנוסף, יש לבדוק כי מכשיר האייפון מעודכן לגרסה IOS העדכנית.
יש לבדוק בהגדרות ה Wi-Fi באייפון כי הגדרת ”הצטרפות לרשתות” במצב של ”הצגת עדכון” והגדרת הצטרפות לנקודת גישה במצב של ”אף פעם לא”.
בנוסף יש לבטל את מצב “עדכון אוטומטי”. אם הבעיה נמשכת, ניתן לפנות למוקד השירות בטלפון 5789* לקבלת סיוע נוסף.