עדכון תוכנה Lynk 02 - OVER THE AIR

Lynk & Co מקפידה להיות בחזית הקדמה הטכנולוגיה ושומרת את הרכב שלך מעודכן בגרסה המתקדמת ביותר שלו, גם לאחר שהוא יצא מהמפעל כשהוא ברשותך ובמינימום טרחה מצידך.
מעתה לא נדרש להגיע למרכז השירות לביצוע עדכונים אלו.
עדכוני התוכנה יתבצעו על פי הצורך שקבע היצרן בהתייחס לדגם ושלדה שברשותך מרחוק וכמובן ללא כל עלות מצידך (OVER THE AIR).*
בכל עדכון תוכנה מספר תכונות ושיפורים חדשים לפונקציות קיימות.
לעדכונים האחרונים לחצו כאן
עדכון הרכב הינו תהליך בן שלושה שלבים :
1. עדכון התוכנה נשלח ישירות לרכב שלך דרך האוויר (OTA) בזמן הנהיגה (ללא כל מעורבות הנדרשת מצידך וללא כל הפרעה לנהיגה), או כשהרכב במצב פעיל, כלומר במצב בו התצוגה המרכזית מופעלת.
אנו ממליצים להפעיל ברכב בשגרה את פונקציית “הורדה אוטומטית של עדכונים” .
2. לאחר הורדת העדכון, מתקבלת על צג המערכת הודעה שהעדכון מוכן להתקנה.
3. השלב השלישי והאחרון הוא שלב התקנת התוכנה ברכב.
על מנת לבצע פעולה זו יש לבחור ב”התקן כעת” כדי להתקדם בתהליך העדכון, או לחלופין לבחור בהתקנה מתוזמנת ,שתבוצע מאוחר יותר.
(לדוגמא תזמון לשעות הלילה בהן הרכב ממילא אינו בשימוש ) הבחירה בין האפשרויות הינה בהתאם לנוחיותך .
4. חשוב לדעת כי השלב השלישי, שלב ההתקנה , הינו שלב שעשוי לקחת עד 90 דקות במהלכן לא ניתן לעשות שימוש ברכב ואף לא ניתן יהיה לפתוח אותו בעזרת השלט .

לתשומת ליבך!
קיימים מספר תנאים הכרחיים בלעדיהם התקנת התוכנה לא תתאפשר :
· במהלך ההתקנה יש לנעול את המכונית
· רמת הסוללה חייבת להיות טעונה במינימום 25%

· על הרכב להיות משויך לחשבון המשתמש באפליקציה . להלן קישור לאופן תפעול ההורדה והרישום לאפליקציה

· בעת עדכון התוכנה יש לוודא כי הרכב אינו מחובר לכבל הטעינה .

· יש לוודא כי לא מחובר כל מכשיר חיצוני לשקע האבחון של הרכב .

בכל זמן נתון באפשרותך לבדוק את תכולת הגרסה האחרונה המיועדת להתקנה ברכב ברשימה המופיעה מטה

למידע נוסף ניתן לפנות לאחד ממרכזי השירות המורשים של Lynk & Co או לשירות הלקוחות שלנו 5789*.

מאחלים נסיעה טובה ובטוחה,
צוות שירות Lynk & Co

*מוגבל לרכבים נתמכים ובכפוף למפרט היצרן
** כל האמור במסמך זה מהווה תקציר לאמור בעמודים 241-242 בספר ההוראות ובכל מקרה ההוראות בספר זה הינן ההוראות המחייבות .

שאלות ותשובות עדכון תוכנה OTA

העדכונים נשלחים בצורה מדורגת כדי להבטיח הורדה תקינה. ניתן לצפות לקבלת העדכון בימים הקרובים. חשוב לוודא כי הורדת האפליקציה וביצוע אקטיבציה התבצעו, שכן עדכון התוכנה יתאפשר רק לאחר מכן.
לאחר שהתוכנה תרד בהצלחה לרכב, תופיע הודעה על מסך המולטימדיה שמספרת על האפשרות להתקנה. ההודעה תכלול גם הסברים על התנאים הנדרשים להתקנה.
יש לבדוק באמצעות לחיצה על אייקון הענן או דרך ההגדרות אם ההורדה נמצאת במצב סטטי. להמשך ההורדה, יש לנסוע ברכב. אם במהלך הנסיעה ההורדה עדיין לא מתקדמת, מומלץ לפנות למוקד השירות בטלפון 5789* להמשך טיפול.
יש לוודא כי חיבור ה Wi-Fi ו ה Bluetooth פתוחים הן במכשיר הטלפון והן במערכת המולטימדיה ברכב.
במידה והחיבורים תקינים , יש לנסות להסיר את חיבור את הטלפון ממערכת המולטימדיה ,להסיר את חיבור מערכת המולטימדיה ממכשיר הטלפון ולבצע הסרת הרכב מתפריט ה CARPLAY בנייד ( בזהה להתחברות הראשונה). בנוסף, יש לבדוק כי מכשיר האייפון מעודכן לגרסה IOS העדכנית.
יש לבדוק בהגדרות ה Wi-Fi באייפון כי הגדרת ''הצטרפות לרשתות'' במצב של ''הצגת עדכון'' והגדרת הצטרפות לנקודת גישה במצב של ''אף פעם לא''.
בנוסף יש לבטל את מצב "עדכון אוטומטי". אם הבעיה נמשכת, ניתן לפנות למוקד השירות בטלפון 5789* לקבלת סיוע נוסף.
באתר לינק אנד קו ניתן למצוא הסבר מפורט על תכונה זו. יש להיכנס לאתר:
https://lynkco.co.il/ota/,
באזור "עדכוני תכונה אחרונים".

עדכוני תוכנה אחרונים

שירות לקוחות "מאיר"

X  

שיחה עם נציג