Lynk & Co מקפידה להיות בחזית הקדמה הטכנולוגיה ושומרת את הרכב שלך מעודכן בגרסה המתקדמת ביותר שלו, גם לאחר שהוא יצא מהמפעל כשהוא ברשותך ובמינימום טרחה מצידך.
מעתה לא נדרש להגיע למרכז השירות לביצוע עדכונים אלו.
עדכוני התוכנה יתבצעו על פי הצורך שקבע היצרן בהתייחס לדגם ושלדה שברשותך מרחוק וכמובן ללא כל עלות מצידך (OVER THE AIR).*
בכל עדכון תוכנה מספר תכונות ושיפורים חדשים לפונקציות קיימות.
לעדכונים האחרונים לחצו כאן
עדכון הרכב הינו תהליך בן שלושה שלבים :
1. עדכון התוכנה נשלח ישירות לרכב שלך דרך האוויר (OTA) בזמן הנהיגה (ללא כל מעורבות הנדרשת מצידך וללא כל הפרעה לנהיגה), או כשהרכב במצב פעיל, כלומר במצב בו התצוגה המרכזית מופעלת.
אנו ממליצים להפעיל ברכב בשגרה את פונקציית “הורדה אוטומטית של עדכונים” .
2. לאחר הורדת העדכון, מתקבלת על צג המערכת הודעה שהעדכון מוכן להתקנה.
3. השלב השלישי והאחרון הוא שלב התקנת התוכנה ברכב.
על מנת לבצע פעולה זו יש לבחור ב”התקן כעת” כדי להתקדם בתהליך העדכון, או לחלופין לבחור בהתקנה מתוזמנת ,שתבוצע מאוחר יותר.
(לדוגמא תזמון לשעות הלילה בהן הרכב ממילא אינו בשימוש ) הבחירה בין האפשרויות הינה בהתאם לנוחיותך .
4. חשוב לדעת כי השלב השלישי, שלב ההתקנה , הינו שלב שעשוי לקחת עד 90 דקות במהלכן לא ניתן לעשות שימוש ברכב ואף לא ניתן יהיה לפתוח אותו בעזרת השלט .
לתשומת ליבך!
קיימים מספר תנאים הכרחיים בלעדיהם התקנת התוכנה לא תתאפשר :
· במהלך ההתקנה יש לנעול את המכונית
· רמת הסוללה חייבת להיות טעונה במינימום 25%
· על הרכב להיות משויך לחשבון המשתמש באפליקציה . להלן קישור לאופן תפעול ההורדה והרישום לאפליקציה
· בעת עדכון התוכנה יש לוודא כי הרכב אינו מחובר לכבל הטעינה .
· יש לוודא כי לא מחובר כל מכשיר חיצוני לשקע האבחון של הרכב .
בכל זמן נתון באפשרותך לבדוק את תכולת הגרסה האחרונה המיועדת להתקנה ברכב ברשימה המופיעה מטה
למידע נוסף ניתן לפנות לאחד ממרכזי השירות המורשים של Lynk & Co או לשירות הלקוחות שלנו 5789*.
מאחלים נסיעה טובה ובטוחה,
צוות שירות Lynk & Co
*מוגבל לרכבים נתמכים ובכפוף למפרט היצרן
** כל האמור במסמך זה מהווה תקציר לאמור בעמודים 241-242 בספר ההוראות ובכל מקרה ההוראות בספר זה הינן ההוראות המחייבות .
עדכוני תוכנה אחרונים
רשימת שינויים – גרסה 1.2.0
פונקציות חדשות:
שיפורים ושדרוגים :
בחרו דגם לתיאום אונליין
לנוכח המצב, מרכזי השירות לרכב של חברת מאיר פועלים במתכונת חלקית בלבד ויחזרו לפעילות מלאה ברגע שיתאפשר.
לפרטים מדויקים אודות שעות פתיחה ועדכונים שוטפים, מומלץ ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בטלפון 5789* או לפנות ישירות למרכז השירות הרלוונטי.
לקוחות המצפים למסירת רכב חדש או נמצאים בתהליך מכירה יקבלו עדכון אישי באמצעות שיחה טלפונית מנציגינו.
אולמות התצוגה פועלים בהתאם להנחיות פיקוד העורף. ניתן להתעדכן מול מוקד השירות 5789* בנוגע לפתיחה ולשעות הפעילות.
תודה על ההבנה והסבלנות. אנו כאן עבורכם.