קונספט השירות של Lynk & Co
מרכזי שירות בפריסה ארצית והאנשים הכי טובים שלנו ידאגו ל-Lynk & Co שלך
תכננו את השירות שלנו עם אותו קונספט בדיוק כמו הרכבים שלנו: לתת לך את החוויה הטובה ביותר.
לקוחות Lynk & Co 01 שרכשו רכב חדש מקבוצת "מאיר", יהיו זכאים בנוסף עד 24 חודשים מיום המסירה לשירות פרימיום Lynk & Co מורחב הכולל:
הענקת רכב חליפי במקרה של תקלה המחייבת השארת הרכב ליותר מיממה במרכז שירות מורשה Lynk & Co.
זכאות לשינוע ללא עלות בתקופת האחריות, ברדיוס של עד 25 ק”מ ממרכז השירות.
* שירותי שינוע יוענקו ברדיוס של 25 ק"מ ממרכז השירות, אין התחייבות באשר לסוג הרכב החליפי שיוענק ובחלק מהמקרים יינתן באמצעות חברת השכרה, תנאי השירות בכפוף לתקנון עשויים להשתנות מעת עת.
מרכזי השירות של לינק אנד קו
אחריות ושירות*
אחריות לרכב - 5 שנים או 150,000 ק"מ המוקדם מבניהם
אחריות לסוללה - 8 שנים או 200,000 ק"מ
בחרו דגם לתיאום אונליין
לנוכח המצב, מרכזי השירות לרכב של חברת מאיר פועלים במתכונת חלקית בלבד ויחזרו לפעילות מלאה ברגע שיתאפשר.
לפרטים מדויקים אודות שעות פתיחה ועדכונים שוטפים, מומלץ ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בטלפון 5789* או לפנות ישירות למרכז השירות הרלוונטי.
לקוחות המצפים למסירת רכב חדש או נמצאים בתהליך מכירה יקבלו עדכון אישי באמצעות שיחה טלפונית מנציגינו.
אולמות התצוגה פועלים בהתאם להנחיות פיקוד העורף. ניתן להתעדכן מול מוקד השירות 5789* בנוגע לפתיחה ולשעות הפעילות.
תודה על ההבנה והסבלנות. אנו כאן עבורכם.