אחראי/ת שירות אישי
נכון שסיפרנו קודם על אנשי השירות שבחרנו בפינצטה? אז הם תמיד זמינים לכל שאלה, לתיאום תורים, הסברים והצעות מחיר.
יכולנו לכתוב כאן לא מעט על השירות שלנו, אבל הדרך הטובה ביותר היא פשוט לחוות אותו. ממש כאן למטה יש את כל מה שצריך לדעת. ותתקשרו מדי פעם, כן?
שירות פרימיום מורחב של
Lynk & Co
לקוחות Lynk & Co שרכשו רכב חדש מקבוצת "מאיר", יהיו זכאים בנוסף עד 24 חודשים מיום המסירה לשירות פרימיום Lynk & Co מורחב הכולל:
הענקת רכב חליפי במקרה של תקלה המחייבת השארת הרכב ליותר מיממה במרכז שירות מורשה Lynk & Co.
זכאות לשינוע ללא עלות בתקופת האחריות, ברדיוס של עד 25 ק”מ ממרכז השירות.
* שירותי שינוע יוענקו ברדיוס של 25 ק"מ ממרכז השירות, אין התחייבות באשר לסוג הרכב החליפי שיוענק ובחלק מהמקרים יינתן באמצעות חברת השכרה, תנאי השירות בכפוף לתקנון עשויים להשתנות מעת עת.
דור חדש של פרימיום לדור חדש של נהגים
לתאום פגישה לחץ כאן